معرفی سقف آسمان مجازی

آسمان مجازی چیست ؟
سقف کاذب چیست:
همه ما با سقف های کاذب و انواع آن کم و بیش آشنایی داریم و می دانیم که "سقف کاذب سقف دومی است که پایین تر از سقف اصلی ایجاد شده و به سقف اولیه و دیوارهای اطراف متصل شده و بار آن توسط سازه اصلی تحمل می‌شود؛بطور کلی موارد عمده کاربرد سقف کاذب عبارتند از : عبور تاسیسات ، آکوستیک کردن ، موارد دکوراتیو ، سبک کردن ساختمان در برجها ، هدایت و جلوگیری از اتلاف حرارت و رطوبت ، نورپردازی مناسب با شرایط کار و زندگی و...."
سقف کاذب انواع مختلفی دارد مثل: سقف کاذب با رابیتس و اندود ، سقف کاذب آکوستیک ، سقف کاذب آلومینیومی و... و نسل جدید سقف های کاذب به نام آسمان مجازی.
آسمان مجازی اصطلاحی است که در سالهای اخیر در ایران متداول شده و به نوع تازه ای از سقف های کاذب اطلاق میشود که تصاویری از طبیعت را روی خود دارند. و به این ترتیب نوعی شبیه سازی مناظر طبیعی در محیطهای بسته محسوب میشوند.
این نوع سقف تصویر دار قابلیت عبور نور را نیز دارد و میتواند توسط انواع لامپهای موجود بازار روشن شود و یا به صورت ساده و بدون روشنایی استفاده گردد.
علی رغم اینکه روشنایی پشت آسمان های مجازی می تواند از هر نوع باشد ، ما برای روشن کردن آسمان مجازی تالمن طیف چراغهای ال ای دی محصول همین شرکت را توصیه میکنیم که با ایجاد نور کاملا یکنواخت جلوه و گیرایی تصویر اسمان را صد چندان می سازند و ضمن مصرف بسیار پایین ، روشنایی مطلوب محیط را هم فراهم می آورند.
پیاده سازی با چراغهای ال ای دی سطح روشن مدل دیاموند به صورت روکار و توکار.
فلسفه وجودی آسمان مجازی:
با توجه به اینکه زندگی در محیط شلوغ و آلوده شهری تاثیر ناخوداگاه و بسیاری در برهم خوردن آرامش روحی و روانی ساکنان شهرنشین دارد، استفاده از عواملی که این تاثیر مخرب را (هرچند کم) کاهش دهد ضروری است.
یکی از عوامل کاهنده اظطراب و خستگی روحی ناشی از محیط خارج خانه، طراحی هوشمندانه و آرامش بخش محیط داخلی منزل ( یا محیط کار ) یا به اصلاح دکوراسیون داخلی است. و باز از عوامل دستیابی به یک فضا(دکوراسیون) مطلوب ، استفاده بهینه از المان هایی است که با تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیم خود بر افراد تا حد امکان آرامش بصری و در نتیجه آرامش روحی (یا کاهش آسیب های روحی روزمره ) را به دنبال دارد.
با توجه با اینکه این نوع از سقف کاذب همسو با فطرت طبیعت گرا و آزاد روح انسان هاست و تا حدودی طراحی های خشک و بی روح این صنعت را نرم و باور پذیر کرده است ، با اقبال فراوانی در دنیا و همچنین در ایران عزیز روبرو شده است.

آسمان مجازی

آسمان مجازی اتاق کودک

آسمان مجازی طبیعت

آسمان مجازی ساختمان

آسمان مجازی فانتزی

آسمان مجازی دریا

آسمان مجازی چهره

آسمان مجازی متفرقه

سقف آسمان مجازی اجرا شده

آسمان مجازی

گالری تصاویر

آسمان مجازی سنتی

آسمان مجازی سنتی

گالری تصاویر